STREFA WIEDZY
Autor: Karolina Janik
25 listopada 2022
Udostępnij:
Praca w komunikacji zintegrowanej to ekscytujący kawałek chleba! Zgodzisz się pewnie, że wartość eksperta PR i MKT na rynku mierzona jest przede wszystkim:
Zostańmy chwilę przy temacie merytorycznego przygotowania do zawodu. Czy jesteśmy w stanie wiedzieć wszystko? Nie. Czy jesteśmy w stanie zgłębić wszystkie dziedziny komunikacji zintegrowanej? Nie. Czy powinniśmy znać nowo pojawiające się narzędzia i weryfikować wiedzę oraz schematy działań komunikacyjnych? Tak.
Koniec roku kalendarzowego to doskonały moment na postanowienia dotyczące rozwoju zawodowego. To również moment na wykorzystanie niewykorzystanych budżetów szkoleniowych, które można PRzebookować i PRzechować na 2023 rok.
Jest kilka obiektywnych powodów, dlaczego warto inwestować w szkolenia własne i zespołu:
Wracając do tematu: uczyć się trzeba i nawet jeżeli po studiach myślisz, że to już koniec drogi, ten koniec w naszej branży nigdy nie nastąpi. Świat komunikacji pędzi do przodu, a my musimy umieć ocenić i uzasadnić, dlaczego idziemy z marką w tę, a nie inną stronę. Musimy umieć ocenić i doradzić przełożonym, czy firma powinna dobrać nowy kanał komunikacji, czy zintensyfikować działania media relations oraz także ocenić pomysły i jakość pracy współpracującej z nami agencji.
Dlatego warto oszczędzać czas własny i brać udział w szkoleniach: korzystać z faktu, że ktoś „za nas” temat zgłębił, przeanalizował, umie wiedzę przekazać syntetycznie, sugestywnie i bierze pełną odpowiedzialność za formę oraz jakość szkolenia.
Czy osoby z sektora PR i MKT szkolą się w Polsce wystarczająco?
Czy wychodzimy w komunikacji naprzeciw wyzwaniom z obszaru innowacji, który jest driverem gospodarki?
Na te pytania każdy powinien odpowiedzieć sobie sam przed sobą i podjąć decyzję, czy idzie w dobrym kierunku z rozwojem własnym oraz swojego zespołu 😉
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio