SOCIAL MEDIA

Jak zbudować strategię social media?

TERMIN:

12.12.2024, 09:00

MIEJSCE:

online

CZAS TRWANIA:

6 godzin

POZIOM:

podstawowy

Opis szkolenia

Pokażemy Ci, jak budować strategię komunikacji dla marki lub osoby w mediach społecznościowych. Podzielimy się naszym doświadczeniem w tym zakresie oraz przedstawimy niezbędne narzędzia do stworzenia planu działania Twojej firmy/osoby w internecie.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla social media managerów, marketerów, specjalistów w agencjach reklamowych i marketingowych, freelancerów, influencerów i przedsiębiorców.

Obejrzyj zapowiedź szkolenia

Cena promocyjna -31%

828 zł netto

+23% VAT

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1200 zł + 23% VAT

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

Program szkolenia

  • Strategia marki a strategia komunikacji w mediach społecznościowych
  • Elementy strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych – analiza, strategia, ewaluacja
  • Budowanie strategii krok po kroku (w tym m.in. analiza konkurencji, narzędzia do tworzenia person, big idea, tone of voice, rodzaje kanałów komunikacji, harmonogram działań, planowanie weryfikacji strategii)
  • Dobre praktyki w budowaniu strategii komunikacji w SoMe

Korzyści ze szkolenia

  • Wyznaczysz cele dla swojej działalności
  • Przeprowadzisz audyt swoich profili
  • Sprawdzisz, jak działa Twoja konkurencja
  • Poznasz narzędzia i metody przydatne do tworzenia planu komunikowania 
  • Stworzysz harmonogram działań na najbliższe miesiące
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności

Agnieszka Gutowska

Head of Social Media w agencji Personal PR, związana z branżą nowych mediów od ponad 10 lat. Prowadzi szkolenia, tworzy treści, projektuje strategie komunikacji, administruje profilami klientów na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikToku i w serwisie X (dawny Twitter). Zarządza 7-osobowym zespołem: social media specjalistów, copywriterów, moderatorów i twórców contentu. Planuje kampanie informacyjne oraz wizerunkowe. Nieustająco śledzi wszelkie newsy, zmiany w środowisku sociali i bada ich oddziaływanie na konta oraz profile w praktyce.

Rekomendacje