PUBLIC RELATIONS
TERMIN:
14.01.2025, 14:00
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
6 godzin
POZIOM:
zaawansowany
Dobre relacje z lokalną społecznością to dla inwestorów jedna z gwarancji sukcesu realizacji projektu. Poprawnie i mądrze poprowadzona komunikacja pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze właściciela inwestycji.
Podczas szkolenia nauczysz się, jak zaplanować komunikację ze społecznością lokalną, aby przy obopólnym zrozumieniu wzajemnych potrzeb, Twoja firma mogła przeprowadzić budowę lub rozbudowę, np. hali produkcyjnej, magazynu lub farmy wiatrowej.
Na podstawie dziesiątek godzin doradztwa, które świadczymy rocznie dla firm z różnych branży w zakresie relacji ze społecznością lokalną, przygotowaliśmy autorski program szkolenia poruszający najważniejsze kwestie budowania i prowadzenia community relations.
Poznasz praktyczne podejście do mapowania potencjalnych kryzysów, a także zabierzesz ze sobą gotowe formularze do pracy z lokalną społecznością.
1368 zł netto
+23% VAT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1242 zł + 23% VAT
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
Karolina Janik
Ekspertka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. CEO agencji Personal PR, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Team. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations i zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio