MEDIA RELATIONS
TERMIN:
10.12.2024, 09:00
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
6 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Nie mogłeś lepiej trafić! Miesięcznie uzyskujemy kilkaset publikacji w mediach dla naszych klientów, którzy dzięki naszemu doświadczeniu są obecni w prasie branżowej, magazynach kolorowych, ale też codziennie pojawiają się w wiodących dziennikach ekonomiczno-gospodarczo-finansowych oraz radio czy telewizji.
Program szkolenia oparliśmy o wypracowane praktyki współpracy z mediami. Podzielimy się casami dopasowanymi do Twojej branży, a także przekażemy gotowe materiały, check-listy, wzory dokumentów, abyś po szkoleniu był gotowy do działania! Dodamy do tego informacje o narzędziach, które usprawniają pracę z mediami oraz narzędzia do tworzenia pomysłów na copy i insighty. Przedstawimy do tego światowe trendy, abyś wiedział, na co przygotować się w najbliższej przyszłości. Zasilimy Cię w najważniejsze elementy prawa prasowego.
Tylko u nas tak dużo konkretów zebrane w praktyczny program szkoleniowy!
Nauczymy Cię, jak prowadzić działania media relations, aby były skuteczne i realizowały cele biznesowe Twojej marki.
Po szkoleniu z budowania skutecznych relacji z mediami, współpraca z dziennikarzami nie będzie działaniem w niepewności, tylko w prawdziwej PRzyjemności
Na pełnie konkretów szkolenie zapraszamy: PR managerów, specjalistów PR, communication managerów, corporate managerów, rzeczników prasowych, specialistów ds. relacji z mediami, employer branding managerów, właścicieli firm i startupów. Szkolenie możemy przeprowadzić w j. angielskim.
1035 zł netto
+23% VAT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1500 zł + 23% VAT
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
Karolina Janik
Ekspertka komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. CEO agencji Personal PR, członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz szef międzynarodowej sieci agencji PR - iPR Team. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej. Pracuje dla znanych marek polskich i globalnych, wspiera doradczo procesy reorganizacji komunikacji zintegrowanej w firmach, konsultuje strategie rozwoju globalnego, wspiera zarządy w integracji działań PR z marketingiem i sprzedażą (PR Funnel). Specjalizuje się w media relations i zarządzaniu kryzysowym oraz audytach komunikacyjnych marek i firm. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.Autorka artykułów o tematyce komunikacji zintegrowanej w prasie branżowej i biznesowej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio