SOCIAL MEDIA
TERMIN:
30.01.2025, 09:00
MIEJSCE:
online
CZAS TRWANIA:
5 godzin
POZIOM:
podstawowy
Influencerzy stają się nieodłącznym elementem współczesnego marketingu, a marki coraz częściej decydują się na współpracę z twórcami z Instagrama, YouTube czy TikToka. Nie oznacza to jednak, że potrzebujesz wielkich budżetów, by zacząć działać w tym obszarze! Na szkoleniu dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać potencjał influencerów – od budowania świadomości marki, przez angażowanie odbiorców, aż po wspieranie sprzedaży. Poznasz konkretne rozwiązania i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci działać z bardziej popularnymi osobami zarówno przy ograniczonych, jak i większych zasobach.
Dla marketerów i właścicieli małych oraz średnich firm, którzy chcą skutecznie wprowadzić influencer marketing do swoich działań, a także dla specjalistów ds. marketingu, PR i zespołów kreatywnych, planujących kolejne współpracę z twórcami. To także idealna propozycja dla osób początkujących, które chcą zrozumieć, jak efektywnie działać w tym dynamicznie rozwijającym się obszarze, niezależnie od wielkości budżetu.
950 zł netto
+23% VAT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 862,50 zł +23% VAT
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
Julia Nerek
Ekspertka od Stories i tworzenia interaktywnych formatów w mediach społecznościowych. Odpowiada za kompleksowy research, kreowanie koncepcji kreatywnych i strategii komunikacji. Prowadzi monitoring konkurencji oraz profile klientów na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku. Zajmuje się tworzeniem kreacji filmowych - Reelsów i TikToków.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio