MEDIA RELATIONS
TERMIN:
11.03.2025, 09:00
MIEJSCE:
stacjonarnie
CZAS TRWANIA:
6 godzin
POZIOM:
średnio zaawansowany
Szkolenie z wystąpień publicznych jest pełne ćwiczeń praktycznych. To gotowa instrukcja do pełnego i świadomego przygotowania się do przekazania wybranych informacji określonej grupie osób i pozytywnego zaprezentowania siebie. Materiał szkoleniowy podpowie Ci, jak radzić sobie z lękiem przed rozpoczęciem prezentacji, jak budować treść wystąpienia, jak odpowiadać na reakcje publiczności, jak pobudzać uwagę słuchaczy i jak podsumować wystąpienie. Co więcej, dowiesz się, jak na taką okazję dobrać garderobę, czy i kiedy zrobić profesjonalny makijaż oraz jak panować nad postawą, ciałem, głosem i grupą, do której mówisz. Buduj swój wizerunek poprzez wystąpienia publiczne w profesjonalny sposób!
Szkolenie obejmuje nagrania przed kamerą i analizę fragmentów wystąpień, natomiast nie obejmuje procesu przygotowywania angażujących prezentacji Power Point.
Dla szefów firm i działów, osób odpowiadających za komunikację wybranych obszarów firmy, które muszą prezentować wyniki swoich działań przed przełożonymi lub zespołami. Dla osób delegowanych w firmach do wystąpień na konferencjach, kongresach czy eventach.
1800 zł netto
+ 23% VAT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1368 zł + 23% VAT
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
Karolina Janik
CEO agencji Personal PR. Ekspertka komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz wiceszef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata była rzecznikiem Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów o tematyce social media oraz kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych mediów w komunikacji marki, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, czy Instagram. Prelegentka na konferencjach oraz organizatorka szkoleń i webinarów. Koordynatorka projektów międzynarodowych i konsultantka tworzenia strategii wejścia firm polskich na rynki zagraniczne oraz światowych marek do Polski.
Katarzyna Gaudyn
Head of Public Relations z ponad 10-letnim doświadczeniem w relacjach z mediami. Pracowała dla klientów z różnych branż, od farm wiatrowych przez Ambasadę Stanów Zjednoczonych po marki kosmetyczne. Opiekuje się kluczowymi klientami agencji w tym m.in. instytucją z branży finansowej czy największym portem kontenerowym na Bałtyku. Wie, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi w mediach. Tworzy treści dla mediów, koordynuje organizacje konferencji i briefingów prasowych. Ma doświadczenie w community relations i prowadzeniu komunikacji między mediami a lokalną społecznością.
Aleksandra Chalińska
Deputy Head of Public Relations. Opiekunka kluczowych klientów agencji. Posiada umiejętności w zakresie budowania strategii, media planów, planowania strategicznego, zarządzania projektami marketingowymi i PR. Specjalizuje się w zarządzaniu społecznością lokalną i projektach CSR dla firm przemysłowych. Tworzy strategie komunikacji, buduje relacje firm z mediami oraz wspiera klientów w zarządzaniu komunikację kryzysową. Pracuje dla strategicznych klientów Personal PR z różnych branż. Ma także doświadczenie pracy w biurze prasowym jednostki samorządowej oraz w pisaniu różnorodnych treści na prasy i mediów online.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025, Personal PR Sp. z o.o.
design: Hajduk Studio