AKTUALNOŚCI

Strefa wiedzy

Social Media

Reklamy Meta Ads – od czego zacząć?

Hasło „Reklama dźwignią handlu” znane jest od pokoleń. Kiedyś największe znaczenie miały reklamy w prasie, obecnie są to kampanie w mediach społecznościowych. Ich optymalizacja pozwala osiągnąć lepsze efekty przy wykorzystaniu niższych budżetów.

Czytaj więcej »
Social Media

Jak stworzyć angażującą Rolkę? 

Wchodząc na swoje media społecznościowe widzisz wszędzie krótkie często zapętlające się wideo w pionowym formacie? Nie jesteś odosobniony – Rolki opanowały zarówno Instagrama, jak i Facebooka. Są nam polecane w karcie Eksploruj, pomiędzy postami, w reklamach, a nawet jako przerywnik podczas scrollowania standardowego facebookowego feedu. Sprawdź, o czym warto pamiętać podczas ich tworzenia.

Czytaj więcej »
Employer Branding

LinkedIn dla firm – budowanie Company Page krok po kroku​

Stworzenie i regularne prowadzenie profilu firmy na LinkedIn otwiera markę na zupełnie nowe grupy docelowe. Jednak LinkedIn to nie tylko platforma to komunikacji marki z jej odbiorcami. Specyficzna struktura tego medium społecznościowego pozwala na nawiązywanie nowych i utrzymanie obecnych relacji biznesowych z innymi markami.    

Czytaj więcej »
PR

Marka osobista, czyli inwestycja we własny rozwój 

„Marka osobista to to, co mówią o Tobie inni, gdy wychodzisz z pokoju”. Te słowa Jeffa Bezos’a, prezesa Amazon.com, to kwintesencja tego, jak jesteś postrzegany przez innych. Na pewno zdarzyło Ci się kiedyś wybrać kontrahenta z tego powodu, że został polecony przez znajomego lub byłeś pewien, że realizowana przez niego usługa będzie na najwyższym poziomie. Te właśnie opinie mają ogromny wpływ na relacje zawodowe i otwierają mnóstwo biznesowych „drzwi”.

Czytaj więcej »
Employer Branding

Dlaczego employee advocacy jest ważne dla Twojej firmy?

Czy przed rozpoczęciem rekrutacji zdarzyło Ci się przejrzeć social media danej firmy lub fora internetowe w poszukiwaniu opinii pracowników? Prawdopodobnie tak. Nie ma w tym nic dziwnego — badania pokazują, że 52% konsumentów ufa bardziej pracownikom niż markom. Dlatego niezwykle ważne jest, aby podczas budowania strategii komunikacji marki wziąć pod uwagę wdrożenie do swojej firmy programu employee advocacy, czyli zachęcenia pracowników do objęcia roli ambasadorów marki. Ten kluczowy czynnik może przesądzić o Twoim sukcesie!

Czytaj więcej »
PR

Nowy rok — nowe trendy w komunikacji zintegrowanej, czyli co będzie modne w 2024 roku 

Pewnie nie jest dla Ciebie zaskoczeniem, że rozwijająca się w 2023 roku sztuczna inteligencja pozostanie na szczycie nowych technologii również w nadchodzących miesiącach. Bez wątpienia odegra dużą rolę nie tylko w social mediach, ale i w relacjach z mediami, czy w budowaniu własnej marki. Nie należy jednak zapominać, że nawet przy wykorzystaniu AI czynnik ludzki jest niezbędny. Odpowiednia komunikacja z klientami, wiedza i empatia to kluczowe elementy wpływające na to, jak firma jest postrzegana przez klientów, którzy coraz częściej oczekują bardziej osobistego podejścia. Jak zadbać o swoją markę w 2024 roku i nadążyć za trendami? Sprawdź!

Czytaj więcej »